Helt förstörd..

Så här paj får man bara inte bli alltså. Ont i hals, huvud och hela kroppen tammefan! Kanske borde bli så efter en veckas krökande i Sälen. Resan blev faktiskt helt OK. Man kanske gick  med lite för höga förväntningar. Man ställde verkligen för höga krav på sig själv där uppe och man nådde verkligen inte upp till dem. Det tråkiga var att vi inte hade nå skoterkörkort. Hade man ej behövt ha det, hade nog jag & Dawa spenderat minst två dagar på skoterlederna.

Kan bara berätta att jag firade nog det tråkigaste nyåret någonsin. Att kön till HC kunde bli så lång, 20 min innan insläppet skulle stänga, det är en gåta för mig. Den festen vi kom till efter det hade väl inte världens högsta rang heller, men det var bara göra det bästa ut av situationen.

Så nu till mitt och Jockes nyårlöfte. Det blir vitt en månad framöver, sen börja träna stenhårt. "Fan va fet jag ääär" - den kommentaren sa nog varenda jävlel i vår stuga. Förresten, tagga ner på ful-maten ska vi med göra.

Så nu är frågan om han eller jag klarar av att hålla löftet? Det visar sig iaf!

Nu ska jag iväg och börja på mitt iaf - ishockeyträning!

Seee ya!

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0