Lost..

När jag satt vid datorn och kom in på en hemsida, så fick jag syn på två nya avsnitt på Lost. Det var ungefär ett halvår sen dem visade sista avsnitten av säsong 2. Tankade ner både första och andra avsnittet på säsong fem och väntade med förväntning på att de skulle bli klara. När jag väl fick ner de så började jag så klart med avsnitt ett. Det började med en litet resume från säsong 4. Det jag kommer ihåg av det var att dem flyttade ön. John Locke hade blivit ledare för "The Others". De som överlevde kraschen har fått kommit hem till verkligeheten, men där är allt konstigt. De får reda på att de är ämnade för att vara på ön, så Benjamin Linus ska försöka få tillbaka dem till ön. John Locke blev kvar på ön och han får reda på att enda anledningen för att de andra ska komma tillbaka är att han dör. Ett stort sken lyser upp hela bilden och det är tydligen tiden som går att flytta fram och tillbaka. Känner personligen att nu börjar det bli lite uuuuuuutdraget. Det blir väl oftast så i alla serier som överstiger tre säsonger. Det blir en till säsong efter den här om jag minns rätt. Samma sak gäller Prison Break som också är inne på sista säongen. Fast där kan jag verkligen förstå, för nu är det riktigt dåligt.

Hade träning igår och märktes att de flesta var taggade efter fredages miserabla match i Hällefors. Det är ett upehåll idag för alla lag, så nästa match är alltså GSK på Fredag. En liten måste-match för oss. Som sagt så har vi alla tre topplag nu. Vi är obesegrade hemma, så vi har alla förutsättningar på vår sida iaf.

Råkade förresten zappa över på femman igår innan jag skulle försöka sova. Det var ett program som handlade om en kille som var halvt människa och halvt träd. Han led av någon mystisk sjukdom som gjorde att vårtor växte på kroppen. I stort sett hela armarna från armbågarna ner till händerna var täckta av vårtor. Arean på händerna hade lätt blivit fem gånger större. Fanns stora utväxter som var 30cm långa. Han var med i någon slags klan som åkte runt och visade upp sina kroppar. De andra i klanen hade med lite konstiga kroppsformer. En kille hade massa stora blåsor på exakt hela kroppen. En hade en näsa som var sjukt stor, sen var det en människa som hade halva ansiktet hängandes rakt ner. Helt sjukt att det finns folk som lider av sånt. Blev rätt äcklad, men kunde inte slå av tv:n. Hoppas det var någon som kollade, Dawa tyckte inte det var bra iaf =)

Trevlig Tisdag!

/ J


Kommentarer
Postat av: boffe

haha kunde inte heller slita mig från det där vidriga programmet! usch va bläääk

2009-01-27 @ 13:10:46
Postat av: jeppe

Det är bra, men börjat gått utför lite. Jag följer det iaf =)

2009-01-27 @ 13:42:04
Postat av: 12

tajja du?

2009-01-29 @ 02:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0