Neeeeerd!

Tror seriöst att jag gått och blivit ett musicfreak. Gick igenom min externa hårddisk idag riktigt noggrant. Fan vilka gamla hiphop tracks jag hittade. Tror jag lyssnade på konstant på fyra stycken låtar idag på jobbet. Det positiva med det är att man lär sig texten grymt fort. Det negativa är att man ganska fort "tröttnar" på låten och det är ju inte bra. Det man då gör är att man dissar låten ett tag och låter den ligga och "mogna" till sig lite. Låtar är som vin - blir bättre med åren!

Ska presentera veckans låtlista:

1.Stor - Freestyle
2.Afasi&Filthy - Vad tror ni
3.Sabo - Go dj
4.Fille&Sabo - Älskar mitt liv
5.Fort minor feat.Styles of Beoyond - Remember the name
6.Fort minor feat.Holly Brook and Jonah Matranga - Where´d you go
7.Zacke feat.Kihlen - Förlorad generation
8.Petter - Samma samma
9.Petter - Min kärleksaffär
10.Promoe - New day
11.Ismen feat.allyawan - Not o yee
12.Dem franchize boys feat. Young Loyd - Turn heads
13.Eboi ft. Adam Tensta & Hunt - That's right
14.Henok - Million dollar baby
15.Static and Nat Ill feat.Promoe - Get up, get out
16.Kartellen - Wannabe gangster

Nu ska det tränas, på återseende!

/ J


Kommentarer
Postat av: boffe

snygg bild!

2009-01-10 @ 13:02:54
URL: http://h
Postat av: jeppe

skojaru eller!

2009-01-10 @ 13:31:43
Postat av: Anonym

klockren!

2009-01-11 @ 18:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0