Total kollaps..


Det blev inte direkt det resultat vi hade hoppats på igår. Vi fick faktiskt stryk med 8-3. Tror nog folk hade trott på en "enkel" seger igår, men bara därför man leder serien vinner man inte vilken match som hellst. GSK var faktiskt riktigt bra igår. Kommer vi få möta dem i ett play-off så kommer det bli två stycken riktigt feta matcher. Hade väl inte någon bra kväll, men tycker personligen att jag skulle haft 1,5 av de 5 målen jag slöppte in. Hela laget underpresterade.

När jag kom hem igår gick jag faktiskt och la mig. Otippat att just jag går och lägger mig 22.30, när man annars vid den tiden är inne i dimman. Var tvungen att köra bil vid 11.00 för jag skulle och döma, så det var av den enkla anledningen.
Efter matchen stannade jag kvar med Ludde i Västerås och kollade på lite hockey.

Tvungen och köra bil imorgon med, då jag ska döma i stan 11.30. Så hur kvällen slutar det vet man aldrig!

Big up!

Ps. Ni bör lyssna på Promoe - Detta har hänt , nya singeln från hans nya skiva!

/J

0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0