Trasig..

När jag vakna imorse var det inte mycket som stod rätt till. Var helt säker på att jag försovit mig. Har kommit på att jag börjat drömt om att jag ställt om klockan. Börjar bli lite psykiskt det här nu. Kunde även knappt andas när jag vakna. Varför är det just på morgonen man blir tvungen att använda syrgasmask? För när jag dömde igår så kände jag ingenting.

Matchen igår var en riktigt rolig match. Två mycket bra ishockeyklag som verkligen vill spela hockey och inget annat. Fagersta-posten hade gått och flaggat för att det var en riktigt viktig match - en så kallad 4p match. Började inte bra då jag förlorade grisen och fick bära nyckeln. Förlorade med flit lite, för Freddie ramlade och skulle fejka lite skada. Var ganska mycket folk på matchen. Det hela började i ruskigt bra tempo! Åmål vann tillslut med 0-2 och resultatet var rättvist. Vi hade även granskning på matchen. Den gick ganska bra, fast han granskade med div.1-kriterier. Lite med nedsläppen jag behövde tänka på.

kom hem hem vid 23.00 och kollade lite på tv, men stängde inte av den för ens vid 01.00. Varför blir man piggare ju mindre man sover?

Idag är det träning - viktig match imorgon!

/ J





Kommentarer
Postat av: Freddie

Mupp!

2009-02-03 @ 09:39:29
Postat av: jeppe

Haha! Var inte mig det stod om i tidningen ;)

2009-02-03 @ 10:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0