Bättre sent än aldrig..

Märkt att jag vart lite kass på att skriva, men alla har väl annat att göra ibland!

Har nog inte skrivit sen i Tisdags, så då har väl jag hunnit göra en hel del. I Torsdags hade vi iaf en en av dem fetaste träningarna hittills. Började med att vi skulle springa backe, men var så halt så det blev intervaller. Blev lite chockad när han sa att vi skulle springa 16st 70-20. Alla som inte vet så vilar man i 70sek, sen löper i 20sek. Eller oj, skrev fel såg jag, tvärtom så klart =) Gick faktiskt rätt lätt, men foten värkte lite. Efter det blev det iaf fotboll i regnet. Tog så klart tag i takpinnen och dirigerade ut bollar på kanterna som Iniesta. Fredagen blev helt misslyckad och fick inte något gjort pga av strul. Lördagen blev också lite fel, men slutade ganska bra ändå. Vi började iaf dagen med en rejäl tennismatch. Det blev jag och Jocke mot Landegren och Tobbe. Krille hade tydligen gått och sagt på jobbet till Jocke att han var i Federer-klass, men inget han bjöd upp till. Vid ställning 2-0 i set och 5-2 ledning i tredje, påstod Tobbe att dem ledde med 3-1 i gem. Blev ett jävla liv och det hela slutade med ordkrig och raka vägen till Bolaget. Mot vår förvåning var Bolaget stängt och humören gick säkerligen neråt. Vi bestämde oss att åka och kolla på Sura - Kolbäck och försöka lösa öl-problemet under dagen. Problemet löste sig och vi begav oss hem till Alle för att kolla på fotboll. Väl där var det Alle som styrde upp alkoholen. Grabben har börjat dricka sprit och han köper en 70is Razz. Flaskan räcker till ungefär 4st groggar och vi räknade ut att varje grogg är typ 17cl sprit och 3,5cl Sprite. Luktar urspårning? Tog iaf bussen för omväxlings skull och hamnade på BMB i vanlig ordning. Väl där är det väl ingen som har minne, men slutade iaf med att Jocke beställer taxi hem.

För alla er själar som orkade gå och rösta igår, hoppas jag att ni la rösten på PP. Själv somnade jag på soffan och slapp på så sätt rösta. Andra gången i följd jag missat nu faktiskt. Kan säga att alla som tror att det är chill att vara arbetsbefriad har fel. Man blir så sjukt rastlös och man har ingen aning om vad man ska göra. Hade gjort vad som helst för ett jobb nu faktiskt. Idag är det tydligen dags för match igen, så får hoppa över träningen igen.


Glasses Malone feat. Rick Ross, Birdman & T-pain - Sun come up
 


Promoe & Timbuktu - Ge oss Sverige tillbaka!



Bjuder på lite bilder från helgen med!

  
  




Big up!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0