Det närmar sig..

Faktiskt fick jag hem papper igår från Transportsyrelsen ang körkortet. Tydligen får jag köra bil dagen efter att spärrdatumet har gått ut, vilket är 18 Juni. Så kryper lite i kroppen nu och jag blev tvungen att köra lite bil igår för det. Känns verkligen som att lära sig att cykla igen - man har ingen aning om vad man gör. Fast ska väl gå ganska lätt ändå. Enda nackdelen med det är att det kommer börja gå pengar åt att tanka bilen. För det känns som att man har några vändor att ge igen åt allt folk som skjutsat runt en. Till träningen, till stan, till affären, till mor&far, Sälen m.m. Tanken slog mig idag att jag får körkortet lagom till Midsommar och av någon konstig anledning brukar vi alltid fara iväg och på en resa till något skönt place och festa i 2-3 dagar. Till det är jag säkert tvungen att ställa upp med bil och som frivillig att köra - ILLA!

Igår blev det lite tennis. Jocke ringde upp mig direkt efter att han slutat jobbet och sa att jag skulle göra mig redo för att dra ner och dra ett par serve-ess. Jocke är faktiskt så inne i tennisen nu att han skiter i om det regnar. Just igår hade det regnat hela dagen, men det hindrade inte oss. När vi väl kom ner var banorna RELATIVT mjuka. Bollen studsade knappt, men inte fan gav vi oss. Vi slog väl i en timme kanske, sen gav vi upp. Efter det kollade jag lite på matchen mellan Sverige - Malta. Ingen vidare match, men dem fick ändå in fyra mål. Jag tror ändå det blir bra svårt att knipa andra platsen i gruppen faktiskt. Så Sydafrika - bye bye!

Idag är det då dags för träning igen. Så som jag har längtat. När man väl går hemma med betalt och allt, blir man så sjukt rastlös så man vill bara att tiden ska gå så man får göra någonting. Ett sådant tillfälle är just träning. Idag gick det rykten om att vi skulle löpa i Teknikbacken i Hallsta.

Om någon av er själar som läser detta hade tänkt att ladda ner en film, så ladda ner Taken. För bra film!

Big up!

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0