Irriterad man blir..

Ännu en gång har min mobil börjat strula. I Söndags när jag satt och knappade lite så plötsligt står det "Ingen nätacess" i displayen. Efter ett tag byts det ut mot "Reg. av simkort misslyckades". Så jävla typiskt att den ska börja strula. Lämnade nyss in den och får redan lämna in den igen. Sen säger kärringen på Mediamarkt "Det kommer ta 2-3 veckor faktiskt", gjorde det saken bättre? Blir ju inte bättre av att Jocke står och flåser i nacken och tillslut säger "Har ni ingen lånemobil till han?" Egentligen har jag redan kirrat det problemet, tänkte men vafan ta hit en då. Fick en LG mobil som man behövde bära i ryggsäck för att man skulle orka den. Bara hoppas att det går fort på reparationen nu! Vilket jag är rätt skeptisk till.

Efter det åkte jag hem och kirrade lite mat, sen kom Häggis och hämtade mig och vi drog till Hallsta för träning. Ingen vidare träning faktiskt. Var iaf rätt mycket folk, bara Gummi och Limpan som inte deltar på Onsdag då vi möter Kungsör på bortaplan.

Blev jävligt chockad när Frölunda valde Luleå i Kvartfinalen. Dem har liksom förlorat 4 av 5 matcher mot de. Timrå hade de kunnat valt, där är det lite bättre facit iaf. Luleå är ett bra lag och tråkigt nog tror jag de kan blir riktigt tufft. Det kommer alltid vara fullsatt i Skandinavium och jag tror publiken kommer lyfta fram indianerna. Go Indians!

Kollade på Raw innan jag somnade i djup dvala igår. Var ett rätt skön britt som hade rätt roliga skämt faktiskt!

Äntligen lite dömning till helgen, viktigt!

/ J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0