Media Markt?

Efter jobbet igår hakade jag på Matte till Hallstarena för att hämta lite utrustning till träningen med jobbet. När vi kom dit höll dem på för fullt att ta bort isen. Känns lite onödigt att de verkligen tar bort den nu, hade kunnat väntat en vecka iaf.  Efter det drog vi i stort sätt ner direkt till ishallen i Sura. Blev tillslut 7-8 pers i varje lag och det var skönt att stå på ett par skridskor igen. Tydligen så är det sponsorhockey på Torsdag och Cogent är en av dem största sponsorerna till Surahammars IF, så jag fick ställa upp och vara med.

Efter det drog jag in till Media Markt för att hämta min telefon som äntligen var klar efter lagningen. När jag kom in så berättade han att jag hade fått en sprillans ny telefon. Sken upp som en sol, för det har vart grymt dåligt ljud i den. Tänkte inte mer på att kolla på den, när han ändå sa att den var ny, så åkte hem direkt. Hann bara komma hem till morsan och skulle börja fixa lite, när jag inser att den nya telefonen är trasig. Den funkar rent maskinellt, men felet är att typ skalet har släpt och är världens glipa så man ser rakt in i telefonen. Blir så jävla förbannad så jag åker in direkt för att fixa det. Får till svar att antingen kan deras tekniker fixa den dagen efter, eller kan han inte det och då måste den skickas iväg för att bli utbytt. Åkte 7mil i stort sett helt i onödan och fick inte ens mobilen tillbaka för det. Hur man ens kan skicka iväg en sprillans telefon som är trasig? Går inte ihop för mig.

Hörde igår på jobbet att alla som jobbat 12år och mindre skulle få gå - bye Jeppe!

Idag blir det en löpvända, sen kvalserien på hög nivå!

Big up!

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0