Överskattat..

Igår så dömde jag sista matchen för säsongen. Var bara en träningsmatch mellan VIK - Arlanda. Sjukt tråkig match, som var helt händelselös. Stack direkt hem till morsan efter det och käkade lite mat. Ringde upp Jocke och frågade vad som skulle hända på kvällen. Lite senare kom Jocke över och vi gick hem till Matte. Dem började lira lite FIFA09 och jag satt och hade sjukt tråkigt. Vid 22.30 kom vi på att vi skulle in till stan och började leta skjuts. Kom in till stan rätt sent, men Jocke styrde upp lite vip, så det var bara knalla in. Hade så sjukt tråkigt, såhär i efterhand fattar jag inte ens varför jag drog in. Gå nykter på krogen är fan ingen höjdare, för det enda jag ville göra när vi kom in - var att dra hem! Efter ett tag kom vi överens om att vi skulle hem och styrde upp en taxi som tog oss till Sura. Somnade typ direkt jag kom hem.

Vaknade imorse lite sliten. Fick med mig Höna och vi drog ner och käkade. Betalade 149kr för en plankstek som smakade skit. Har inte börjat bra den här dagen och lär inte bli bättre heller. Sitter och kollar på VIK - Växjö just nu med Dawa, mycket bra hockey just nu. Först är det kvalserien till Elitserien, kvalserien till Allsvenskan, SM-slutspel och kvalet till div1 som jag följer lite. Känns som att SM-slutspelet är ligger rätt långt ner bland allt som går att följas. Självklart kommer jag att följa Frölunda när dem börjar semifinalspelet.

http://www.youtube.com/watch?v=5iqTnlAeUes&eurl=http://www.mybestfriendismygrind.com/

Nästa vecka börjar min personliga sommarträning. Lika bra och börja direkt!

/ J


Kommentarer
Postat av: madde

Tummen upp för sommarträningen jeppe =p

2009-03-15 @ 18:12:34
Postat av: ted palm

HAHA sommarträning! innebär pizza och öl...

2009-03-15 @ 20:21:23
Postat av: Jeppe

Madde; Tack =)

Jocke aKa. Ted palm; Nja, inte direkt =)

2009-03-16 @ 11:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0