Rolig helg!

Vart en riktigt bra helg faktiskt.

Vaknade rätt sent igår av att Jocke ringer och terroriserar mig på mobilen. Svarar till slut och vi bestämmer oss för lite fetmat så man vaknar till liv. Efter det drog vi hem till Barkis ett tag och tog en öl och kollade på lite fotboll. Vid 18.30 kom Dawa och hämtade upp oss och gav oss lift hem till mig. Dawa var lite svår för en eventuell utgång men gav sig vika efter mycket tjatande. Jag och Jocke började pumpa lite musik och smådricka lite. Ricki och Dawa gled senare över och Ludde gav oss skjuts in till BMB. Jocke kirrade in oss som vanligt, men igår hade jag sjukt tråkigt. Nog för att jag inte var full, men var inte nå taggad för att ens gå ut. Jocke svepte groggar som aldrig förr och var väl den som blev mest berusad. Åkte med en kille vid namn Juan som brukar skjutsa oss hem ibland. Ovanligt att Jocke känner alla, men ingen känner han =) Nej då, så var hemma vid 03.00 och var så sjukt hungrig att jag fixade i ordning schnitzel och mos. Att man ens orkar göra det liksom?

Idag händer det nog inte mycket. Tänkte kika på lite nya filmer och eventuellt bli lite fetare, sedan kankse löpa bort några extra hg om jag orkar.

Btw, Viking hemma på Fredag den 6/3-09!

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0