Sälen!

Snart är det då dags för den efterlängtade resan till Sälen med laget. Var med förra året, dådet var min första säsong, men tydligen var det ett av dem sämre åren dem vart upp. Inte just därför jag var med, eller det är vad jag tror iaf, men vi åkte 3v senare än vad vi ska göra i år. Förra året var det knappt snö och det var sjukt varmt om dagarna. Afterskin var helt kass då med, vilket den säkert kommer vara i år, då vi ska bo i Hundfjället. Det är bara att göra det bästa av situationen och försök vara full 24/7 i tre dygn. Riktigt taggad iaf, skönt och komma bort och slippa all skit man har i sin vardag nu! På Torsdag kl 15.00 sticker vi!

Igår var en dag då jag inte gjorde någonting. Var taggad för att kolla på hockey på tv, men tydligen var det inte ens hockey på tv. Stack och käkade med Dawa vid 19.00, resten av tiden spenderade jag i min underbara säng, som jag verkligen byggt upp ett förhållande med nu.

Just nu ligger jag hemma, för mådde inge vidare imorse.  Tänkte snart bli fet, sen dra igenom två nya filmer.

Stay black homies!

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0