Skön Lördag!

Vaknade igår vid 13.00. Skönt att äntligen kunna få sova ut lite. Framförallt inte vakna bakis som ett svin. Packade i ordning trunken med domarutrustningen sen drog jag till morsan & farsan för mat. Vid 14.20 drog jag in till stan för att döma. Matchen var en kvalmatch till j20elit. Rätt kul att äntligen få döma, då jag inte dömt som LD på drygt tre veckor.
Matchen höll rätt högt tempo faktiskt. Matchen var mellan VIK - Kumla, där det sist nämnda laget gick vinnande ur striden till slut.

Kom hem vid 19.00 och började förfesta lite med mig själv. Vid 20.30 kom Jocke och plockade upp mig och vi drog hem till Nicke. Satt där och tog några öl och vid 22.30 kom Häggis och hämtade oss och snällt körde in oss till stan. Väl där, så var det faktiskt inge folk alls knappt, men senare började det ramla in fritt med folk.

Har haft roligare kvällar om jag säger så. Bara en jävla massa djuping snacka med alla. Sjukt att alla människor öppnar sig så sjukt mycket på fyllan, men ska väl inte säga något, vad gör man inte själv! Gick och käkade efteråt, sen grejade vi skjuts hem. Jocke har blivit riktigt tight med en kille som kör svart-taxi, så blev han igen.

Nu ska jag sova!

Stay black!

/ J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0