Sömn!

Fan vad man uppskattar en helt ledig helg ifrån hockey dömning och massa annat. Det tar sjukt på kroppen att snitta 6h sömn varje dag. Att just få chansen att sova ut är fan något man uppskattar sjukt mycket.

Igår så blev det en rätt seg dag på jobbet. Vaknade upp och det enda jag tänkte var "ring och sjukanmäl dig". Den goda tanken att "har du jobbat 4 av 5 dagar, kan du fan jobba 5 av 5", plus så är det inte värt att förlora 900kr för att få sova ut.

           

Efter jobbet hakade jag på Häggis & Adam och lira hockeybockey med brandkåren. Ska jag vara helt ärlig så var jag nära på att få hjärtstillestånd minst 3ggr, för det var så sjukt jobbigt. Insåg att det var nog det jobbigaste träningspasset jag har haft på hela säsongen.  Kanske dags att inse att börja löpa och sommarträna i tid till nästa säsong? Efter det hakade jag på Jocke och solade. Hinner alltid lägga mig i solariet, men efter 3min ligger man i djup koma.

På kvällen kom vi inte riktigt överrens om vad vi skulle göra. Vid 20.00 kom vi på att vi skulle åka hem till Tobbe och ta några öl. Jockes farsan rattade ner oss snällt! Väl där blev jag noll taggad, så fick i mig två öl, medans Jocke svepte fritt. Vi spelade in en rätt rolig film, där Jocke sjunger med på en akustisk cover av Rihannas låt "Disturbia". Ska bara få ett godkänande, sen kommer den komma upp.

Vid 00.00 skulle dem röra på sig till något annat place, men jag valde att gå hem istället. Vid 06.00 ringer Jocke mig helt plötsligt. Dem har då vart på någon efterfest och krökat och när han ringer sitter han och Birre vid köksbordet hemma hos Jocke och pratar med hans morsa som precis ska gå till jobbet. Hahahaha garvade så jag grina.

                                


Idag tänkte jag dra hem till morsan & farsan och vara lite social och äta lunch. Kul och gå hem dit. Vad som händer ikväll har jag ingen aning om fan. Något förslag?

Snart dags för Sälen, börjar bli taggad fan!

Big up!


/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0