Taggning på hög nivå...

Då har vi då äntligen kommit fram till dagen då första kvalmatchen till div2 ska spelas. Känns skönt att det är noll press på oss. Tänkte mer på att vi kommer från en rätt bra säsong med massvis av vinter, försig mot sämre lag, men med två viktiga matcher i bagaget från playoffet. Kungsör tog ändå 6p på dem sex sista matcherna i serien. Sen att dem vann första matchen i kvalet mot Viking gör det ju inte bättre heller.

Igår hjälpte jag Jocke med att göra klart hans cv tills han ska på intervju med ICA. Efter det drog Jocke, jag och Ludde iväg och köpte lite mat. Kände mig rätt nyttig när jag köpte en kebab med bröd. Jocke skulle så klart briljera och beställde en os&skink sallad. Ludde, som behöver gå upp 10kg minst, tog en pizza och åt upp hälften ungefär. En timme efter det drog jag & Jocke ut på en fin löpvända. Sjukt vilket flås man har(ironi), men det känns som att man skulle behöva hålla i det här i 2-3 veckor så man kan bygga upp lite, men det kommer jag aldrig hinna med.

Kollade klart på "Role models" igår.

"Paul Rudd och Seann William Scott gör i Role Models rollerna som Danny och Wheeler, två försäljare som kraschar företagets lastbil efter att ha druckit sig berusade på energidryck. Då de arresterats ger domaren dem ett val: skaka galler eller utföra 150 timmars samhällstjänst i ett fadderprogram. Efter en enda dag med ungarna verkar fängelset inte så illa ändå."

Tyckte filmen var helt OK ändå, då jag är ett big fan av Seann William Scott.

Whish me good luck!

http://www.youtube.com/watch?v=KG4u5TnBZ_8

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0