The Hurt Locker!

Kom på mig själv nästan sittandes sova igår på jobbet, sjukt hur trött man kan vara.

När jag kom hem från jobbet kollade jag klart på LOST. Detta program handlade om självaste Mr.Locke. Avsnittet handlade om hur folk berättar för han, hur viktigt han är för ön. Börjar bli bättre och bättre nu. Efter det åkte jag iväg och fixade en grej, sen skjutsade jag Ricki till Konsum. Han har ju ett tag tills han får ta körkort igen =) Efter det började jag laga mat. Hade fått den briljanta idén att jag skulle fixa till Lasagne. Ja ni hörde rätt! Var faktiskt inte så svårt som jag trodde och det blev RIKTIGT gott.

Tankade sen hem en rätt fet film; The Hurt Locker. Det är en film som följer ett bomb-team amerikanska soldater som tjänstgör i Bagdad. Hann bara kolla 25min, men den verkar jävligt fet och fick bra recensioner som "Bästa Amerikanska militär-filmen ever."

Var även en grym dag för bra musik. Hittade två riktigt grymma mixtape med lite uknown hiphop-musik. Tankade även ner Lorentz & M.Zakarias debut platta; Vi mot världen. Det är så pass få kritiker som gett dem lovord för plattan. Personligen tycker jag den har några sköna spår. Dem gör en remix på en av Parkens låtar och även en låt på en av Marit Bergmans låtar. Big up säger jag!

Idag är det då äntligen match igen. Detta blir då match nr2 i kvalet till div2. Viking, som står för motståndet idag, har kanske inte det bästa facitet. Dem fick stryk första matchen i kvalet mot Kungsör med 2-3, men vann skotten med 30-11. Tror, eller vet rättare sagt, att dem är ett bästa hockeylag än vad Kungsör är. Vi mötte Viking förra året i kvalet och förlorade stort första matchen med typ 8-0, men andra matchen vann vi med 7-5. Det som talar emot dem är att dem inte vann en match på dem 17 avslutande matcherna i sin serie om jag inte läst fel. Hoppas på mycket folk, vilket inte är omöjligt.

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0