Tuff helg!

Precis vaknat och insåg just att klockan inte är 12.44, utan den är 13.44. Så en timme närmare jobb och en timme närmare Sälen.

Gårdagen var helt okej. Efter att jag vakanade ur ur min djupa dvala, drog jag direkt hem till Icko. Kom dit till 14.20 och insåg att det bara var att "kliva på dem igen". Efter ett tag ramlade Räv, Raffe, Jojo och Danne in. Kollade på hockeyn, men orkar inte ens lägga ner energi på att skriva om det, då Frölunda floppade TOTALT. Drog hem och duschade innan, sen kom dem upp och hämtade mig, sen drog vi till Hallsta. Väl framme vid bowlingen, mötte man lite gamla faces som man inte sett på två veckor typ. Det första jag hörde när jag kom in var "Jeppe, ska du ha en jäger?" Hahah ni som läser och är lite pålästa, förstår att det var Micke "inga framtänder" Schilström som hade hittat baren. Alla satsade 40kr var och vinnaren av bästa serien vann pengarna. Jag blev indelad i lag med Raffe och just Schila. Satt och flaggade på förfesten att var grym på bowling, vilket jag är, men mitt spel stämde inte riktigt. Kom knappt över 100p på en serie och Lindberg som vann, hade 177p om jag inte minns fel. Efter en timmes bowling, var jag själv på min bana, då Schila snackade med alla och Raffe skyllde på en hockeyskada. Sämst på bowlingen var nog Jojo, som inte riktigt hittade nå klot för sina feta fingrar. Efter det var det dags för mat och fotboll. Då jag hatar att kolla på fotboll på tv, så la jag ner energi på spriten istället. Blev tillslut krogen, och det blev Jag, Björn, Ekan och Danne. BMB blev det, och man träffade några ansikten man kände igen. Kändes som jag drack typ 10st groggar där inne, plus att Björn köpte Tequila 3ggr, men blev aldrig sådär pissfull som man brukar vara. Efter ett tag slog det såklart till och ingen aning hur jag hämtade ut jackan. Gick och vinglade på stan helt själv och försökte hitta Danne. Blev att jag hittade han vid typ 04.00, sen tog vi en cab hem. Vaknade precis nu och har väl mått bättre, så jag undrar hur det kommer gå i Sälen, för det lär bli tuffare än såhär.....

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0