12.0

Tänkte då sammanfatta det extremt jobbiga beep-test som jag genomled igår. Åt redan typ tre timmar innan igår för att kunna prestera så bra som möjligt. Hade för mig innan att testet skulle ta mycket längre tid än vad det faktiskt gjorde. Till min förvåning så var vi faktiskt över 15 st som tappert skulle genomlida testet. Det började sjukt sakta och det var nästan gångbart i början, men sen drar det ju på. Tror det är 12 olika steg på varje nivå. Vid nivå 8 så började det gå rätt fort och man fick ta ut stegen rätt bra. Han berättade att man skulle helst klara över 10.0 för att det skulle vara "godkänt" och var man rätt "bra tränad" så skulle man iaf klara 12.0. Vid 11.8 så började det bli riktigt jobbigt och började få dåligt med motivation att löpa vidare. Sprang bara till 12.0 sen sa kroppen ifrån faktiskt. Rätt nöjd med att kunna prestera så bra ändå. Var bara Tobbe och Henriksen som fortsatte och tror Henriksen var bäst med 12.9. Vi skulle göra ett nytt test om ca 7v igen och skämtade lite med Björn om att nu gäller det att vara nykter tills dess. Fick direkt svar av Björn - "Kan hålla mig till Fredag om det räknas". Som grädden på moset avslutade vi med maxtest i sit-ups och armhävningar.

Hade turen att hinna kolla Sveriges match mot Frankrike igår, då den redan började 16.15. I och med att den hade noll betydelse så var matchen rätt avslagen redan efter 6min, då Sverige hade en 3-0 ledning och Frankrike såg rätt uppgivna ut. Självklart så tappade matchen lite gnista och Frankrike reducerade faktiskt till 4-2, men sen tog Sverige tag i taktpinnen igen. Det roliga var att 4 av dem 6 mål gjordes av backar. Berglund spelade inte och det var tydligen pga "skada", vilket jag är bra skeptisk till.

Ska faktiskt spela en korpmatch i fotboll imorgon. Är grymt taggad att lira, för känner faktiskt att suget efter fotboll faktiskt finns. Spelade en cup i somras, typ "Kyrkan-cup" med Ludde och Landegren och kände redan då att det är faktiskt kul med fotboll. Fast folk brukar ju säga att man ska sluta när man är som bäst och det var väl det jag gjorde när jag var 15 år.


Alla ni som verkligen överkonsumerar  Facebook - check this! 





Big up!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0