Glider..

Äntligen befriad från arbetet. Vet faktiskt inte om det känns skönt eller vemodigt att lämna, men igår var det riktigt skönt att dra hem för sista gången.

Började med att försova mig duktigt igår och kom vid 07.15. Mötte Ricki som kom med vanliga kläder, då fattade jag direkt att det skulle bli en skön dag. Lämnade tillbaks alla kläder och fixade allt som skulle göras. Så vid 10.10 drog vi ut genom grindarna - förhoppningsvis för sista gången i livet. Tog en rejäl walk efter det och svängde förbi farmor och var lite social. Efter det blev det en vända på balkongnen, där jag råkade somna i stolen i typ tre timmar. Vaknade upp och förstod dirr att jag var sönderbränd i ansiktet. Kvällen resulterade i några öl, men därefter skit sig allt.

Idag har jag och Jocke setat på morsan & farsans baksida och solat. Blev även en badmintonmatch dä vi blev tvungna att sluta efter 1-1 i set. Stämningen steg och det låg fight i luften. Kände ändå efteråt att det var jag som var den drivande karaktären i matchen. Bättre lycka nästa gång!

Vad kvällen resulterar i är ännu oklart, men blir säkert några kalla i det grymma vädret.


Lite svensk freestyle!





Trevlig kväll!

/ J

Kommentarer
Postat av: jocke dalmo

6-1 6-2 idag jeppe total utklassning gubben, iofs du ade ju ont i foten å ett dåligt racket, å inge vattenflaska, å solen i ögonen;) viktigt med första segern ska krossa dej ela sommaren;)

2009-05-31 @ 19:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0