Nederlag..

Efter jobbet igår drog jag hem till Alle och vi fettade oss lite pico, sen kollade vi lite hockey. Till kvartsfinalen drog vi hem till mig och Dawa gjorde oss sällskap sen. Var riktigt tråkigt att spendera typ 2,5h framför tvn när Sverige verkligen skämde ut sig stundtals. Tyckte ändå att vissa förlorade med flaggan i topp, typ Gustavsson och Weinhandl. Känns som ett den först nämnde har fått alla utsända från NHL-lagen att rycka på ögonbrynen. Gillar verkligen inte han, men är ju svårt att skriva om det då killen går från klarhet till klarhet. Tror ändå inte ett år till i Elitserien hade skadat, då lite rutin kan behövas, men Färjestad har ju redan säkrat upp målvaktsidan med Robin Rahm och Henrik Karlsson. Bara hoppas på att det kan bli lite bättre fart tills bronsmatchen imorgon och hoppas på lite nya konstilationer i femmorna. Tex så matchade Bengan Omark och Harju med Berglund. Tycker ändå inte han kommer upp i normal standard utan får helt enkelt underkänt igen. Efter matchen drog jag och Alle vidare och körde lite Singstar. Skönt och vakna städad för en gångs skulle och man känner att man är lite mer med i matchen.


En rätt skön låt som jag fann igår!






Nu blir det tennis i Hallsta med Adam, Ludde och Alle.

Big up!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0