Resumé!

Kändes som om det var ett tag sen jag skrev lite här faktiskt så ska väl försöka låta fingrarna tala.

I Torsdags var vi iaf på WQ. Jag, Birre och Jocke började redan hemma hos mig vid 15.30 och tog varsin öl, för att efter det dra hem till Birre för grillning och förtäring av div dryck. Vi begav oss ner till Birre till typ 17.00 och slog på grillen dirr. Till slut så var vi jag, Birre, Alle, Dawa och Jocke. Vi grillade och satt och surrade några timmar tills solen hade gjort sitt och efter det begav vi oss hem till mig(ovanligt) för det var minusgrader ute och vi behövde lite partymusic. Det tog ungefär 45 min för oss att bege oss hem till mig då Dawa nästan kröp hem till mig. Grabben hade vart clever och trampat in en spik o foten och kunde av den anledningen knappt gå. När vi väl kom hem till mig började vi styra skjuts som i vanlig ordning. Mähler ställde snällt upp och körde oss, men det var bara jag, Jocke och Birre som drog. Väl vid WQ var det rätt packat med folk och man träffade lite olika ansikten. Hemgången blev lite splittrat för Jocke och Birre drog hem tidigare för efterfest, medans jag väntade tills det stängde och Mähler ställe även upp på att hämtade - king!

Vaknade i Lördags jävligt sliten och satte mig på cykeln(!) och drog hem till farsan för att äta. Hann äta en macka, efter det somnade jag och vaknade sedan 2 h senare rätt pigg. Jocke dök över och vi satte oss på balkongen och surrade lite. Jocke var lite på som vanligt och svepte öl, medans jag var lite mer skeptisk till att ens se på en öl. Efter mycket övertalande fick han mig på samma bana. Nicke dök över lite senare och även Dagge. Vi velade vad vi skulle göra, men jag, Jocke och Dagge hamnade till slut i Ramnäs(!) på fest. Har även där haft betydligt mycket roligare, men skrattade så sjukt mycket att jag knappt fick luft, så helt bortslängt var det inte.

Igår fick jag och Jocke något ryck och drog ut till Glåpen till Jockes faster och fikade och var lite sociala. Kvällen var rätt meningslös så orkar inte skriva.

Se till att tanka Pato Pooh´s nya album "The I Work Hard Chonicles" som finns gratis att tanka på länken:

http://blog.whoa.nu/2009/05/01/ladda-hem-pato-pooh-the-i-work-hard-chronicles/

Nu ska jag städa sen fetta i mig mat!

Stay black!

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0