Smärta..

Blir så jävla förbannad på att min högerfot är så pass kass som den just är. Vi drog ner och skulle lira lite fotboll igår (eller lite inlägg och straffar), men det blev ju inte som jag hade tänkt. Eftersom jag inte har tillgång till en bil att ta mig till farsan med, så fick jag leta på en beskrivning på nätet om hur man tejpade en fot. Resultat blev väl bättre än vad det blev i Tisdags, men ändå funkar det inte. När jag tar ett löpsteg så ilar det liksom i hela foten upp en bit på benet. Svullet fortfarande och sen ser det ut som det bildats brosk på flera ställen, får så där kan hårt kan knappast blod vara. Så blir väl tvungen att hoppa över träningen idag för att ev kunna löpa coopertestet på Tisdag som jag verkligen vill göra. Frågan är ju hur stor skada foten tar om man fortsätter att löpa på den. Blir det värre? Eller är träningen bra för att bygga upp ledband igen? Grejen är att nu blir man mer försiktigare, för vägrar trampa snett igen, för då är det bara operation som gäller.

Fick faktiskt ett "litet" glädjande besked igår. Fick hem papper med faktura för nytillverkning av körkort, men även papper för tillverkning av körkort. Det dryga med det hela är att man måste ta nytt kort, men även vänta tills spärrtiden gått ut innan körkortet sedan kommer tillbaks, vilket är 18 Juni.

Fick ett till "litet" glädjande besked, vilket kan rädda min jobbkarriär iaf. Ska verkligen lägga mycket energi på det och hoppas på att det kommer leda till det jag vill. Efter sommaren inträffar det i sånafall.

Nu orkar jag inte skriva mer, ska glida lite mer dem två sista dagarna på jobbet.

Big up!

/ J


Kommentarer
Postat av: Beccs

tror nog att det är mindre klokt att fortsätta pressa foten :P

Kanske inte det roligaste med operation :P

2009-05-30 @ 14:43:45
URL: http://rebeccarichard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0