Korpen?

Jaha, då var det meningen att man ska spela korpmatch idag. Känns som det kommer bli grymt och är faktiskt rätt taggad. Blev ju inte direkt sämre av att man kollade på Gunners - United igår. Matchen blev rätt avgjord redan efter Ronaldos mål på frispark som gjorde att ställningen blev 0-2 redan efter 11min. Fast blir så sjukt less när han verkligen tar åt sig ALL ära för varje grej han är delaktig i. Vid första målet (Park) så är det Ronaldo som slår passet, men han är knappast framme och klappar om Park vid målet. Vid hans frispark ska han så klart ta åt sig creed, men 3-0 så går det till överdrift. Han är väl en av världens bästa och garanterat bäst betalda med, så han bryr sig inte direkt. Kollade lite nyss på hur det gick i nattens kvartsfinaler i NHL. Detroit förlorade med 1-2 mot Ducks(!) och ligger under med 2-1 i matcher. Vancouver vann mot Chicago med 3-1 och utjämnade till 2-2 i matcher.


Hittade ett gammalt mixtape som Stor släppte 2007 som jag helt missat. "Dikter ifrån bikten" heter det och gästas bl.a av Moms(UKN), Paragon m.m.
Mixtapet är gratis och går att ladda ner här.

Låtlista:
01. Intro (Cuts Salla, Prod Mack Beats)
02. Ge Mig Problem (Prod Masse)
03. Dem Vet Vart (Prod Mack Beats, Sax Ashti)
04. Över Beaten (Med M.Sakarias, Prod Mack Beats)
05. En Slant Eller Sedelbunt (Med Moms Från UKN, Prod Mack Beats)
06. Nya Skolans Ledare Del 2 (Med Lorentz, M.Sakarias och Paragon, Prod Mack Beats)
07. Måste Härifrån (Prod Mack Beats)
08. Redline Session (Med Lorentz, Prod Salla)
09. De va inte ditt fel (Prod Mack Beats)
10. Snurrar Runt (Med Nicole, Prod ID Beats)
11. Varför (Med Ruggig Från UKN, Prod Mack Beats)
12. Där Ni Ser Mig (Prod Masse)




Länkar videon till låten "Där ni ser mig (Kör svartskalle!)" med just Stor!





Big up!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0